testydopolicji@op.pl

OPINIE

Ponad 38 tysięcy opinii zadowolonych kandydatów!

W tym czasie tysiące przyszłych i już obecnych policjantów wybrało nasze wsparcie i pomyślnie zdawało zarówno egzaminy z wiedzy, jak i badania psychologiczne. 

Umieść nową opinię

 
0/500 characters
 
 
 
 
Pola oznaczone * są wymagane.
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Możliwe, że Twój wpis będzie widoczny w księdze gości dopiero po jego sprawdzeniu.
22 wpisy.
Aga napisał/a 15 września 2023 o 08:03
TWO na 38 punktów na 40
Tomek napisał/a 14 września 2023 o 07:42
Bardzo dobre testy. Polecam

Na nasze testy do Policji głosuje ponad 90% osób! Dziękujemy za zaufanie.

Sprawdź realne recenzje naszych testów

O naszych testach piszą między innymi na poniższych forach, przekonaj się sam.

RECENCJE NASZYCH TESTÓW

Poradnik - testy psychologiczne do policji - recenzja

ODPOWIEDZI DO TESTU MultiSelect- PORADNIK autorstwa Jarosława Sokołowskiego to bardzo ciekawy poradnik, dla osób które chcą przystąpić do egzaminu na policjanta. Niewątpliwie okaże się on przydatny dla kandydatów jako recepta na skuteczniejsze przygotowanie się do rozwiązania testów psychologicznych oraz do spotkania z psychologiem.

Celem poradnika nie jest udzielenie konkretnych informacji, jak powinna brzmieć odpowiedź na poszczególne pytania testu MultiSelect (aczkolwiek w opracowaniu są podane odpowiedzi przykładowe na pytania testowe), ale zaznajomienie osób badanych z procedurą testową, rozproszenie niepokoju, sprawienie, by każdy badany funkcjonował najlepiej jak tylko pozwalają mu na to jego zdolności.

Autor daje praktyczne porady przydatne w trakcie rozwiązywania testu, dzięki temu rozwiewa aurę tajemniczości, jaka często otacza testy, a tym samym pomaga w korygowaniu powszechnych nieporozu¬mień odnośnie do tego, czemu służą testy i co znaczą ich wyniki.

Przedstawione w ebooku procedury treningowe mają na celu kształtowanie efektywnych sposobów rozwiązywania problemów, takich jak staranne analizowanie problemu czy pytania, rozważanie wszystkich możliwych odpowiedzi i zwracanie uwagi na istotne szczegóły i powiązania, rozważne, a nie impulsywne formułowanie odpowiedzi lub ich wybieranie, stosowanie wysokich standardów przy ocenie własnego działania.

Autor zastosował strategię, która powinna doskonalić funkcjonowanie intelektualne kandydata na policjanta nie tylko przy wykonywaniu testów, lecz także podczas rozmowy z psychologiem i podczas pracy zawodowej., gdyż przybliża Czytelnikowi cechy i wartości szczególnie istotne w zawodzie policjanta koncentrując się na nurcie psychologii pozytywnej.

Zastosowane procedury polegające na ogólnym zaznajamianiu badanych z testami są przeznaczone do eliminowania czy kompensowania różnic w uprzednim doświadczeniu testowym. Tego typu ćwiczenia przed przystąpieniem do egzaminu powinny sprawić, że rozwiązywany test MulitiSelect będzie narzędziem bardziej trafnym, ponieważ redukują wpływ czynników specyficznych dla badania testowego (lęk testowy).

Wszystko jest napisane w taki sposób, aby zdobyta wiedza mogła zostać wykorzystana od razu.

Zachęcam do przeczytania tego poradnika wszystkich kandydatów na policjantów, którym zależy na dobrych wynikach z testów.

Ogólna recenzja naszego poradnika

„TESTY DO POLICJI autorstwa Jarosława Sokołowskiego to bardzo pożyteczny poradnik, dla osób które chcą przystąpić do egzaminu na policjanta.

Jest to m.in. zbiór odpowiedzi do testów opracowany według formuły i układu egzaminu, który czeka wszystkich kandydatów na policjantów. Opracowanie jest poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym, zawiera materiał rzeczowy zgodny z przepisami prawa i materiał ilustracyjny odpowiedni do zagadnień egzaminacyjnych, ma logiczną i spójną konstrukcję.

Poradnik oceniam jako wyjątkowo interesujący zwłaszcza na tle dość powszechnego w Polsce lekceważenia reguł uczciwości i kultury sprzedaży -znakomity pod względem merytorycznym, aktualny pod względem wiedzy naukowej i materiału rzeczowego. Nie mniej ważne jest budowanie relacji przez Autora ze swymi Klientami.

Autor i Sprzedający w jednej osobie nie zapomina o swoim kliencie, nawet jeśli dokonał on już zakupu. Klient po dokonaniu zakupu nadal czuje, że znajduje się w Jego centrum zainteresowania.”